კ. ჩალაძის 13
+995 551 830 283
ადამიანები სწავლობენ და ფიქრობენ ისტორიებით.
ამბების მოყოლა გვახსენებს ჩვენს ღრმა მოგონებებს, რომლებიც შენახულია თავის ტვინის მარჯვენა ნახევარსფეროში. მოგონებების სიტყვებად გადაქცევა კი მარცხენა ნახევარსფეროს საქმეა. ამბის თხრობაში ორივე ნახევარსფერო თანაბარი ძალებით ერთვება. ამბავის მოყოლამდე მნიშვნელოვანია მთავარი გზავნილის განსაზღვრა. დედააზრის გააზრების შემდეგ, შენ შეგიძლია მასზე ააგო ისტორია.
როგორც ცნობილია, საუკეთესო ლიდერები კომუნიკაციას იწყებენ კულმინაციიდან და იწყებენ კითხვეით - „რატომ?“
გაყიდვა- ეს არის ადამიანზე გავლენის მოხდენა, რათა შეიცვალოს აზრი, ირწმუნოს ის, რისიც შენ გჯერა.ზუსტად ამას აკეთებენ ეფექტური ლიდერები, მასწავლებლები, პოლიტიკოსები და ადვოკატები.
ჩვენ ძალიან ხშირად ვყვებით სხვადასხვა შინაარსის ისტორიებს მეგობრებთან, საქმიან შეხვედრებზე თუ ბავშვებთან ძილის წინ. ყოველ ჩვენს ისტორიას აქვს მთავარი არსი, დედააზრი, რომელიც მათ ხდის საინტერესოს, როგორც ეს კარგ ფილმებში თუ ნაწარმოებებშია.
იმისათვის რომ მყიდველზე მოვახდინოთ ზეგავლენა, აუცილებლად უნდა დავრწმუნდეთ, რომ ჩვენ ამბავსაც აქვს მთავარი არსი, რომელიც გვინდა რომ კლიენტს გადავცეთ.
ჩვენი ამბავი რომ გავლენის მომხდენი იყოს კლინტზე, აუცილებელია, ვიცოდეთ მისი შესყიდვების ციკლი, ანუ ის, თუ როგორ იღებს ყიდვასთან დაკავშირებულ გადაწყვეტილებებს.
შესყიდვების ციკლი შესაძლოა დამოკიდებული იყოს ინდუსტრიაზე, შესყიდვების რაოდენობაზე, რამდენი ადამიანია ჩართული შესყიდვაში და ა. შ.