გაყიდვები და მართვა

კურსის ღირებულება - 1890 ლარი დღგ-ს გარეშე

გაყიდვების და მოლაპარაკების პროცესის მართვა რთული და კომპლექსურია. შესაბამისად, სწორი სტრატეგიის გარეშე კონკრეტული და გრძელვადიანი შედეგების მიღება პრაქტიკულად წარმოუდგენელია. ზოგჯერ ჩვენ ვიღებთ შედეგებს, მაგრამ ეს შედეგები არასტაბილურია და მუდმივად გვიწევს ხანძრების ჩაქრობა, რასაც ხშირ შემთხვევაში, მხოლოდ დროებითი ეფექტი აქვს.

გაყიდვების და მართვის კურსის მთავარი სარგებელი კონკრეტული სტრატეგიებისა და ტექნიკების შესწავლაა, რომლებიც არამარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოს რეალობაშიც ადაპტირებულია და პრაქტიკაში გაზომვადი შედეგები მოაქვს. ტრენინგის შემდეგ თქვენ შეძლებთ თქვენს კომპანიაზე მორგებული გაყიდვების სტრატეგიის შექმნას და მოლაპარაკებებისა და გაყიდვების პროცესის წარმატებით დასრულებას. შესაბამისად, თქვენი გაყიდვები უფრო სტაბილურად გაიზრდება, ყოველი ახალი გამოწვევა გაყიდვებში ნაკლები სტრესის მომტანი იქნება და რაც მთავარია, შეძლებთ, რომ უფრო ეფექტურად მართოთ გაყიდვების გუნდი და იზრუნოთ მათი განვითარების გრძელვადიან გეგმებზე. 

გაყიდვების და მართვის ტრენინგი

ტრენინგი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც უშუალოდ უწევს გაყიდვების გუნდის, კორპორატიული გაყიდვებისა და რთული მოლაპარაკებების მართვა.

ტრენინგის უპირატესობები

პროგრამა შედგენილია პრაქტიკულ ქეისებსა და საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე დაყრდნობით და მორგებულია ქართულ ბაზარს.

პრაქტიკოსი ტრენერები დაგეხმარებიან, ისწავლოთ, როგორ დაგეგმოთ, განახორციელოთ და მართოთ გაყიდვებისა და მოლაპარაკებების პროცესი დასაწყისიდან დასასრულამდე.

პროგრამა შედგება სამი ძირითადი ბლოკისგან: დაგეგმარება, განხორციელება და ანალიზი. პრაქტიკული სავარჯიშოების განმავლობაში მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა რეალურ ქეისებს მოარგონ.

  • გაყიდვების სტრატეგია:
        • ვინ არიან ჩვენი პოტენციური მომხმარებლები?
        • როგორ შევქმნათ კლიენტზე გასვლის სტრატეგია?
        • როგორ მოვიძიოთ არსებულ სანაცნობოში საერთო კონტაქტები?
        • პოტენციური დამკვეთის კომპანია - შიდა სტრუქტურა და ,,სამეფო კარის თამაშები.
        • ,,შენი კაცი“ პოტენციური დამკვეთის კომპანიაში.
        • როგორ ,,ნეთვორქერებად“ გაგვზარდეს?
        • პირველი ნაბიჯი - „სამი წამის პრინციპი“.
        • "5+50+100 -ის პრინციპი" - შენი სანაცნობო ქსელის მთავარი სტრატეგია.
        • როგორ შევინარჩუნოთ კავშირები არსებულ სანაცნობოსთან?
        • როგორ გავაფართოვოთ კავშირები?
        • ძლიერი და სუსტი კონტაქტები.
        • თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის პოზიციონირება.
        • როგორ გავხდეთ მთავარი მაკავშირებელი სანაცნობოში?
  • მოლაპარაკების პროცესი გაყიდვებში:
        • ფარული საჭიროება - მოქმედების გეგმა და სტრატეგია.
        • გააზრებული საჭიროება - როგორ ვიმოქმედოთ?
        • ჩამოყალიბებული ხედვა - როგორ მივუდგეთ კლიენტს?
        • პირველი კომუნიკაცია - „5 წამის პრინციპი“.
        • როგორ დავრეკოთ ნაცნობის რეკომენდაციით?
        • როგორ დავიწყოთ საქმიანი საუბარი?
        • მახეები პირველი კომუნიკაციისას.
        • როგორ შევთანხმდეთ შეხვედრის ჩანიშვნაზე?
        • პირისპირ კონტაქტის დამყარება - სხეულის ენა.
        • დისტანციური შეხვედრის თავისებურებები - Zoom,google meet.
        • საუბრის გახსნა - რატომ ვაკეთებ, რასაც ვაკეთებ?
        • როგორ ვაწარმოოთ დიალოგი მონოლოგის ნაცვლად?
        • რა არის კლიენტის პირადი ინტერესი?
        • კლიენტის გამოცდილების და საჭიროებების დადგენა.
        • როგორ ვისაუბროთ და როგორ არ ვისაუბროთ პრეზენტაციისას?
        • რაზე ვისაუბროთ: თვისებებზე, უპირატესობებზე თუ ემოციებზე?
        • როგორ მოვუყვეთ ისტორიები წარმატებულ პროექტებზე.
        • „მერე მე რა?!-ს პრინციპი“ პრეზენტაციისას.
        • რა არის „შავი გედი“ მოლაპარაკებისას?
        • რა მეთოდებით ამოვიცნოთ „შავი გედი“?
        • როგორ გავანეიტრალოთ „შავი გედი“?
        • როგორ ვისაუბროთ ფასზე?
        • როგორ მოვიქცეთ როდესაც გვეუბნებიან - მოვიფიქრებ და დაგიკავშირდებით.
        • სიჩუმეს ოქროს ფასი აქვს.
        • სამი ალტერნატივა - კი, არა და მოვიფიქრებ.
        • შესყიდვისათვის მზადყოფნის სიგნალები.
        • როგორ ჩავნიშნოთ შემდეგი შეხვედრა?
        • „წერა-კითხვის საღამო“.
        • კლიენტის ანალიზი.
        • რა მოგეწონა და რა დააკელი?
        • რა არის შენი შემდეგი ნაბიჯი?
        • რას დაპირდი კლიენტს?
        • რის გადადება არ მოსულა?
        • განმეორებითი შეხვედრისათვის მომზადება - მიზნის დასახვა.
        • „ცოტაც დამიკელის პრინციპი“
        • საბოლოო პირობებზე შეთანხმება - რაც ბრწყინავს ოქრო არ არის.
        • კონკრეტული მოქმედების გეგმა - კლიენტის დაკვალიანება.
        • საბოლოო ,, წერილობითი“ შეთანხმება.
        • რა არის შემდეგი ნაბიჯი?
        • Storitelling - გავლენა მოლაპარაკებაზე.
        • სტრუქტურა - რა კომპონენტებისგან შედგება ამბავი?
        • Storytelling - ემოციების მნიშვნელობა ამბების მოყოლისას.
        • Storytelling - როგორ შევქმნათ საინტერესო ამბავი?
  • გაყიდვების გუნდის მართვა:
        • ვისზე ვადელეგირებთ?
        • რა შეიძლება რომ დავადელეგიროთ?
        • პროცესის კონტროლი დელეგირებისას.
        • შესრულებული პროექტები და უკუკავშირი.
        • შინაგანი და გარეგანი მოტივატორები.
        • ვინ ვარ მე?
        • თვითმოტივაცია.
        • მოტივაციის საფეხურები და გადაწყვეტილებების მიღების იერარქია.
        • დეტერმინიზმი და თავისუფალი ნება.
დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, ტრენერი
ანდრო დგებუაძე
ანდრო დგებუაძე
პარტნიორი ტრენერი
ეკატერინე თავთავაძე
ეკატერინე თავთავაძე
პარტნიორი ტრენერი