გაყიდვები და მართვა

გაყიდვები და მართვა

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც მუდმივად ეძებს სიახლეებს მოლაპარაკებებში, გაყიდვებში და სჯერა, რომ თავისი კოლეგებისგანაც შეუძლია ძალიან ბევრი რამ ისწავლოს და გაიზიაროს.

პროგრამა შედგენილია პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე დაყრდნობით და მორგებულია ქართულ რეალობას.

ანდრო, დავითი და ეკა დაგეხმარებიანისწავლოთროგორ დაგეგმოთგანახორციელოთ მოლაპარაკების პროცესი ისე, რომ ეს ყველაფერი იყოს ნაკლებად სტრესული და მეტად ეფექტური.

მოწვეული სპიკერი - ლევან წულაძე კი დაგეხმარებათ, გაიგოთ რას ნიშნავს ბუნებრივობა მოლაპარაკებებში და როგორ ვმართოთ ჩვენი ტემბრი, ტონი და საუბრის მანერა მნიშვნელოვანი ბიზნეს მოლაპარაკებისას.

პროგრამა შედგება სამი ძირითადი ბლოკისგანდაგეგმარებაგანხორციელება და ანალიზი. პრაქტიკული სავარჯიშოების დახმარებით მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა რეალურ ქეისებს მოარგონ.

კურსის გავლის შემდეგ გაყიდვები სტაბილურად გაიზრდებაყოველი ახალი გამოწვევა გაყიდვებში ნაკლები სტრესის მომტანი იქნება და რაც მთავარია, შეძლებ, რომ უფრო ეფექტურად მართო გაყიდვების გუნდი და იზრუნო მათი განვითარების გრძელვადიან გეგმებზე.

კურსი წარიმართება საინტერესო შემოქმედებით გარემოში, განსხვავებული გამოცდილებების მქონე ადამიანებთან ერთად. ჩატარდება ბევრი ექსპერიმენტი და იქნება მოულოდნელი აღმოჩენები, რაც მოლაპარაკების პროცესს უფრო სასიამოვნოს და რაც მთავარია, წარმატებულს გახდის.

  • I შეხვედრა
        • „5 წამის პრინციპი
        • როგორ დავრეკოთ რეკომენდაციით?
        • Elevator pitch - მეთოდი
        • მახეები პირველი კომუნიკაციისას
        • როგორ შევთანხმდეთ შეხვედრის ჩანიშვნაზე?
        • ტემბრი, ტონი, ბუნებრიობა და ცნობისმოყვარეობა

        _____________________________________________________________

        • სიმულაცია - რას გამოიცნობ ორ წამში?
  • II შეხვედრა
        • შეხვედრის წინ დასაცავი რიტუალები - Framing
        • საქმიანი საუბრის წამოწყება - როგორ დავძლიოთ უხერხული მომენტები
        • როგორ მივხვდეთ, ვინ არის გადაწყვეტილების მიმღები
        • დამკვეთის გამოცდილების და საჭიროებების დადგენა
        • რაზე ვისაუბროთ და არ ვისაუბროთ პროდუქტის წარდგენინსას?
        • მერე მე რა?!"- პრინციპი
        • სიჩუმეს ოქროს ფასი აქვს
        • რა არისშავი გედიმოლაპარაკებისას?
        • როგორ გავანეიტრალოთშავი გედი“?
        • როგორ ვისაუბროთ ფასზე? - აკერმანის მეთოდი
        • მოვიფიქრებ და დაგიკავშირდებით - როგორ მოვიქცეთ?
        • როგორ ჩავნიშნოთ შემდეგი შეხვედრა?

        _____________________________________________________________

        • Case Study - სამომავლო ან ჩავარდნილი მოლაპარაკებები
  • III შეხვედრა
        • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია
        • წარმატებული მოლაპარაკების ძირითადი პრინციპები
        • რა ასპექტებით ვიღებთ გადაწყვეტილებას - ემოცია და ლოგიკა
        • შესყიდვებთან დაშვებული შეცდომები

        _____________________________________________________________

        • სიმულაცია - რეალური მოლაპარაკებები ბიზნესთან
  • IV შეხვედრა
        • „ცოტაც დამიკელის" პრინციპი
        • საბოლოო პირობებზე შეთანხმება 
        • კონკრეტული მოქმედების გეგმა 
        • ხელშეკრულების პირობებზე შეთანხმება
        • პირველი ნაბიჯი - „სამი წამის პრინციპი
        • "5+50+100 -ის მეთოდოლოგია" - სანაცნობო ქსელის მთავარი სტრატეგია
        • როგორ შევინარჩუნოთ კავშირები არსებულ სანაცნობოსთან?
        • როგორ გავაფართოვოთ კავშირები?
        • თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის პოზიციონირება
        • როგორ გავხდეთ მთავარი მაკავშირებელი სანაცნობოში
  • V შეხვედრა
        • ​​​​​ჰელინგერის მეთოდი გაყიდვებში

        _____________________________________________________________

        • სიმულაცია - Give and Take
  • VI შეხვედრა
        • ლიდერობა
        • ევთიფრონეს დილემა
        • წესი თუ თავისუფლება
        • ქაოსი, მორჩილება, პროტესტი, შეგნება
        • დიადი ინკვიზიტორი
        • სპექტრალური არგუმენტები
  • VII შეხვედრა
        • შინაგანი და გარეგანი მოტივატორები
        • ვინ ვარ მე? - მეს დაბადება, ფორმირება, ფერისცვალება
        • თვითმოტივაცია
        • მოტივაციის საფეხურები და გადაწყვეტილებების მიღების იერარქია
        • დეტერმინიზმი და თავისუფალი ნება
  • VIII შეხვედრა
        • Storytelling - ის ეფექტი მოლაპარაკებებზე
        • რა კომპონენტებისგან შედგება ამბავი?
        • როგორ შევქმნათ საინტერესო Story?
        • ემოციების მნიშვნელობა ამბების მოყოლისას

        _____________________________________________________________

        • აქტივობა - მოყევი შენი ისტორია
  • IX შეხვედრა
        • როლში შესვლის ხელოვნება მოლაპარაკებებსა და გაყიდვებში
        • ტონი, ტემბრი და ბუნებრიობა გაყიდვებსა და მოლაპარაკებებში
დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, მენტორი
ანდრო დგებუაძე
ანდრო დგებუაძე
პარტნიორი მენტორი
ეკატერინე თავთავაძე
ეკატერინე თავთავაძე
პარტნიორი მენტორი