ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები

ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები

ეფექტური მარკეტინგისა და გაყიდვებისთვის სწორ დროსა და სწორ ადგილას კომუნიკაცია აუცილებელია. თანამედროვე სამყაროში ციფრულ მარკეტინგსა და ციფრული არხებით პროდუქტებისა და სერვისების რეალიზაციას მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია. თუმცა, ციფრული მარკეტინგისა და გაყიდვების შესაძლებლობები ხშირად ბოლომდე არ არის ათვისებული. 

ძალიან ხშირად შედეგის მომცემი კამპანიების დასაგეგმად, ციფრულ მარკეტინგში მხოლოდ თეორიული ცოდნა არ არის საკმარისი. კურსი ,,ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები” შექმნილია ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებაზე დაყრდნობით, რომლის გავლითაც, მონაწილეები პრაქტიკულ ცოდნას მიიღებენ.

კურსი “ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები” არის შესაძლებლობა მათთვის, ვინც უშუალოდ ჩართულია მარკეტინგულ აქტივობებში, ვინც ყოველდღე ეძებს ახალ და გაზომვად გზებს გაყიდვების გასაზრდელად.

სწავლების პროცესში თორნიკე, თინა და ციცი გაგაცნობთ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებს, რომლებიც აუცილებელია სწრაფი შედეგების მისაღებად. თქვენ დაეუფლებით ისეთ ინსტრუმენტებს, რაც ხარჯების ოპტიმიზაციის შესაძლებლობას მოგცემთ, რათა მინიმალური სარეკლამო ბიუჯეტით, მაქსიმალურ ეფექტურ შედეგზე გახვიდეთ.

კურსი მოიცავს სხვადასხვა ტიპის პრაქტიკულ სამუშაოს, რაც მონაწილეს საშუალებას მისცემს, რომ მიღებული ცოდნა საკუთარი პროდუქტის თუ ბიზნესის რეალობას მოარგოს. 

მონაწილეებს გადაეცემათ შესაბამისი ლიტერატურა,  რაც განვლილი თემების უფრო სიღრმისეულად შესწავლაში დაეხმარებათ. 


 
  • I შეხვედრა
        • ციფრული მარკეტინგის არხების მიმოხილვა (FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Linkedin/Website..)
        • რას შეიძლება მივაღწიოთ ციფრული მარკეტინგით (ძირითადი მიზნები)
        • ტრადიციული მედია VS ციფრული მედია
        • ვინც ითვლის ის იგებს
  • II შეხვედრა
        • პროდუქტის და მომსახურების აღწერა
        • მარკეტინგული მიზნები
        • აუდიტორიის შეფასება და კვლევა
        • მომხმარებლის ჭეშმარიტება (consumer truth)
        • ციფრული რეპუტაცია (ქეისების განხილვა)
        • Key Message-ის ფორმირება/თეგლაინი/საძიებო სისტემებისთვის სწორი სიტყვების პოზიციონირება
        • კონკურენტების ანალიზი სოც ქსელში და ბენჩმარკის ფუნქცია

         
  • III შეხვედრა
        • რა არის კონტენტი და რითი განისაზღვრება მისი ავკარგიანობა
        • სხვადასხვა კომპანიების კონტენტის განხილვა
        • Tone of voice
        • ვიზუალური გადაწყვეტის მნიშვნელობა
        • ვიზუალების ფორმატები
        • UGC - მომხმარებლის მიერ შექმნილი კონტენტი
        • ინფლუენსერების მონაწილეობა კონტენტ მარკეტინგში
        • Insight - როგორ მივიდეთ ინსაითამდე და როგორ გარდავქმნათ სარეკლამო კონტენტად.
  • IV შეხვედრა
        • FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Google - ის გაყიდვების ინსტრუმენტები
        • Sales Funnel-ის აწყობა
        • რემარკეტინგი
        • Lead Generation ტიპის რეკლამა
        • ქართული  კომპანიების  წარმატების ისტორიები.
        • Affiliate Digital Makreting
        • Shop
        • Facebook Catalog Manager
        • Custom Audiences
        • Lookalike Aidiences
        • Ads manager (სწავლა/კეთების პროცესი)
        • ბიუჯეტი ოპტიმიზირება
        • A/B testing - split testing
        • Campaign objective-ების განსაზღვრა
        • Message - კამპანიები
        • Conversion - როგორ მივიდეთ საბოლოო გაყიდვამდე
  • V შეხვედრა
        • პროდუქტი VS ბრენდი
        • პრობლემა / ინსაითი / კრეატიული გადაწყვეტა
        • კრეატიული გადაჭრის ქეისების განხილვა
        • ციფრული რეპუტაციის შექმნა
        • რეპუტაციის მნიშნველობა გაყიდვებში
  • VI შეხვედრა
        • რეპორტინგი / რეპორტის განხილვა
        • როგორ მზადდება რეპორტი
        • მომხმარებლის გზა საბოლოო ყიდვამდე
        • Google Analytics
        • Pixel /Remarketing / Tag manager
        • Trigger და მომხმარებლის მოგზაურობა
        • დღიური აქტიური იუზერების მნიშნველობა
        • მონეტიზაცია
        • Retention

         
  • VII შეხვედრა
        • ბრიფიდან საბოლოო პროდუქტამდე
        • ფერების მნიშვნელობა ბრენდში
        • ფორმატები
        • ლოგო და ბრენდინგი
        • 2022 წლის ტრენდები
  • VIII შეხვედრა
        • იდეების ფორმირება (პრაქტიკული სამუშაო)
        • სარეკლამო გაშლა
        • ინსაითის გამყარება
        • ბიუჯეტის განსაზღვრა
        • დამატებითი არხების მოძიება იდეის განხორციელებისთვის
        • ინფლუენსერების მონაწილეობა და არხები.
        • Google - საძიებო სისტემებში რეკლამირება.


         

თორნიკე ტურიაშვილი
თორნიკე ტურიაშვილი
პარტნიორი მენტორი