ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები

შინაარსი

მარკეტინგი და გაყიდვები, ყოველთვის  გულისხმობდა კომუნიკაციას სწორ დროსა და სწორ ადგილას. ტრადიციული მარკეტინგული არხები, თავის ამოცანას  ისევ ასრულებენ, თუმცა დღეს, მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად ინტერნეტ სივრცეში ვხვდებით. იქ, სადაც ისინი დროის უდიდეს ნაწილს ატარებენ - საქმიანი თუ პირადი მიზეზებით.  

თანამედროვე სამყაროში, განსაკუთრებული ადგილი, სწორედ ციფრულ მარკეტინგს და ციფრული არხებით კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების გაყიდვას უკავია.  ამის მიუხედავად, ციფრული შესაძლებლობები, ხშირად  არ არის ბოლომდე რეალიზებული. გავრცელებული მცდარი სტერეოტიპების გამო, ციფრული მარკეტინგი,  სირთულეებთან ასოცირდება.

ამ მოცემულობაში, ბევრი საშუალო თუ დიდი კომპანია, ცდილობს სხვადასხვა გზით გაზარდოს გაყიდვები და ცნობადობა; თუმცა, პროცესში, ისინი დიდი რისკის ქვეშ დგებიან: არასწორი დაგეგმარებით დაკარგონ დრო და სახსრები, რომლებიც ამა თუ იმ  მარკეტინგული აქტივობისკენ აქვთ მიმართული.  

ძალიან ხშირად, შედეგის მომცემი კამპანიების დასაგეგმად, ციფრულ მარკეტინგში მიღებული თეორიული ცოდნა არ არის საკმარისი. კურსი ,,ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები” დაფუძნებულია ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებაზე, რომლის ფარგლებშიც, მსმენელები პრაქტიკულ ცოდნას მიიღებენ, სხვადახვა ტიპის კომპანიების მაგალითებზე დაყრდნობით. 

კურსი “ციფრული მარკეტინგი და გაყიდვები”, არის შესაძლებლობა პროფესიონალებისთვის, რომლებიც ზრუნავენ კომპანიის სწრაფ ციფრულ ტრანსფორმაციაზე და იმ ადამიანებისთვის, რომლებსაც სურთ, ბიზნეს ინდუსტრიაში არსებულ თანამედროვე მოთხოვნებს მოერგონ, თუნდაც დამატებითი შემოსავლის მიღების მიზნით. 

ტრენინგი განკუთვნილია:

პროფესიონალებისთვის, რომლებიც უშუალოდ  არიან ჩართულები მარკეტინგულ აქტივობებში, კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების პოზიციონირებაში. მათთვის, ვინც ყოველდღიურად ზრუნავს გაყიდვების ზრდაზე და ამისთვის, ახალ და ეფექტურ გზებს ეძებენ.

როგორ წარიმართება სწავლების პროცესი

პროგრამა ეფუძნება როგორც თეორიულ ცოდნას, ისე ადგილობრივ და  საერთაშორისო პრაქტიკულ მაგალითებს; საქართველოს ბაზარზე დანერგილ, უკვე მრავალჯერ გამოცდილ სხვადასხვა პრინციპსა და გადაწყვეტას. 

სწავლების პროცესში, კურსის ავტორი, გაგიზიარებთ ციფრული მარკეტინგის ტექნიკებს, რომლებიც აუცილებელია სწრაფი შედეგის მისაღებად; თქვენ დაეუფლებით ინსტრუმენტებს, რომელთა საშუალებითაც, ხარჯების ოპტიმიზაციას შეძლებთ და მინიმალური სარეკლამო ბიუჯეტით, მაქსიმალურად ეფექტურ შედეგზე გახვალთ.

კურსი მოიცავს სხვადასხვა ტიპის პრაქტიკულ სამუშაოს, რაც მსმენელს საშუალებას მისცემს, მიღებული ცოდნა, საკუთარი პროდუქტის თუ ბიზნესის რეალობას მოარგოს. 

მონაწილეებს გადაეცემათ შესაბამისი ლიტერატურა,  რაც  მიმდებარე თემების უფრო სიღმირეულად შესწავლაში დაეხმარებათ. 

ტრენინგის მიზანი:

კურსის გავლის შემდეგ მონაწილემ დამოუკიდებლად უნდა შეძლოს ციფრული მარკეტინგის გამოყენებით გაყიდვების დაგეგმვა.


 
  • 1 შეხვედრა
      • ციფრული მარკეტინგის არხების მიმოხილვა (FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Linkedin/Website..)

        ვინ შეიძლება გამოიყენოს ციფრული მარკეტინგი (რეალური კომპანიების ქეისები)

        ძირითადი ტერმინების განმარტებები.

        რას შეიძლება მივაღწიოთ ციფრული მარკეტინგით (ძირითადი მიზნები)

        ტრადიციული მედია VS ციფრული მედია

        ვინც ითვლის ის იგებს


         
  • II შეხვედრა
        • პროდუქტის და მომსახურების აღწერა
        • მარკეტინგული მიზნები
        • აუდიტორიის შეფასება და კვლევა
        • მომხმარებლის ჭეშმარიტება (consumer truth)
        • ციფრული რეპუტაცია (ქეისების განხილვა)
        • Key Message-ის ფორმირება/თეგლაინი/საძიებო სისტემებისთვის სწორი სიტყვების პოზიციონირება
        • კონკურენტების ანალიზი სოც ქსელში და ბენჩმარკის ფუნქცია

         
  • III შეხვედრა
        • რა არის კონტენტი და რითი განისაზღვრება მისი ავკარგიანობა
        • სხვადასხვა კომპანიების კონტენტის განხილვა
        • Tone of voice
        • ვიზუალური გადაწყვეტის მნიშვნელობა
        • ვიზუალების ფორმატები
        • UGC - მომხმარებლის მიერ შექმნილი კონტენტი
        • ინფლუენსერების მონაწილეობა კონტენტ მარკეტინგში
        • Insight - როგორ მივიდეთ ინსაითამდე და როგორ გარდავქმნათ სარეკლამო კონტენტად.
        • ვიზუალების ფორმატები

         
  • IV შეხვედრა
        • FB/IG/Tripadvisor/Youtube/Google - ის გაყიდვების ინსტრუმენტები
        • Sales Funnel-ის აწყობა
        • რემარკეტინგი
        • Lead Generation ტიპის რეკლამა
        • ქართული  კომპანიების  წარმატების ისტორიები.
        • Affiliate Digital Makreting

         
  • V შეხვედრა
        • პროდუქტი VS ბრენდი
        • პრობლემა / ინსაითი / კრეატიული გადაწყვეტა
        • კრეატიული გადაჭრის ქეისების განხილვა
        • ციფრული რეპუტაციის შექმნა
        • რეპუტაციის მნიშნველობა გაყიდვებში
        • Shop
        • Facebook Catalog Manager
        • Custom Audiences
        • Lookalike Aidiences
        • Ads manager (სწავლა/კეთების პროცესი)
        • ბიუჯეტი ოპტიმიზირება
        • A/B testing - split testing
        • Campaign objective-ების განსაზღვრა
        • Message - კამპანიები
        • Conversion - როგორ მივიდეთ საბოლოო გაყიდვამდე

         
  • VI შეხვედრა
        • რეპორტინგი / რეპორტის განხილვა
        • როგორ იწყობა რეპორტი
        • მომხმარებლის გზა საბოლოო ყიდვამდე
        • Google Analytics
        • Pixel /Remarketing / Tag manager
        • Trigger და მომხმარებლის მოგზაურობა
        • დღიური აქტიური იუზერების მნიშნველობა
        • მონეტიზაცია
        • Retention

         
  • VII შეხვედრა
        • Limited time offer
        • Landing page-ის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებში
        • CTA-ების დამატება მიზნებიდან გამომდინარე
        • სარეკლამო კამპანიის ოპტიმიზაცია გაყიდვაზე
        • Placement

         
  • VIII შეხვედრა
        • იდეების ფორმირება (პრაქტიკული სამუშაო)
        • სარეკლამო გაშლა
        • ინსაითის გამყარება
        • ბიუჯეტის განსაზღვრა
        • დამატებითი არხების მოძიება იდეის განხორციელებისთვის
        • ინფლუენსერების მონაწილეობა და არხები.
        • Google - საძიებო სისტემებში რეკლამირება.
        • პრაქტიკული დავალებების პრეზენტაცია

         
თორნიკე ტურიაშვილი
თორნიკე ტურიაშვილი
პარტნიორი ტრენერი