უძრავი ქონების გაყიდვები

ბოლო პერიოდში უძრავი ქონების გაყიდვები მკვეთრად გართულდა. სწორედ ამიტომ, უმნიშვნელოვანესია ამ სფეროში დაკავებულ ორგანიზაციებს ეფექტური გაყიდვების სტრატეგია ჰქონდეთ.

კურსს გაუძღვებიან პრაქტიკოსი ტრენერები:

სალომე ლაზიშვილი კომპანია  „m2 დეველოპმენტის“ გაყიდვების დირექტორი, დავით ჩიკვაიძე „საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის“ დამფუძნებელი და ტრენერი, თორნიკე გურული ტრენერი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი.

კურსი განკუთვნილია: 

  • გაყიდვების მენეჯერებისთვის, რომლებიც უშუალოდ არიან ჩართული უძრავი ქონების გაყიდვებში
  • მათთვის, ვისაც სურვილი აქვს უძრავი ქონების გაყიდვების მიმართულებით დასაქმდეს
  • კომპანიის ხელმძღვანელებისთვის, რომლებიც ახალ გზებს ეძებენ უძრავი ქონების გაყიდვების გასაზრდელად. 

პროგრამა მოიცავს:

უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს: როგორ მოვამზადოთ პროდუქტი გასაყიდად, როგორ ვმართოთ გაყიდვების პროცესი ეფექტურად და როგორ ვაწარმოოთ გაყიდვების შემდგომი კომუნიკაცია მომხმარებელთან.

კურსის განმავლობაში მონაწილეებს ექნებათ საშუალება გამართონ რეალური მოლაპარაკებები პოტენციურ კლიენტებთან და თეორიული ცოდნა მოარგონ თავიანთ პრაქტიკულ შემთხვევებს.


 
  • 1 შეხვედრა
      • • როგორ შევქმნათ მარტივად გასაყიდი პროდუქტი

        • მარკეტინგის და გაყიდვების როლი პროდუქტის შექმნაში

        • რა გვჭირდება უძრავი ქონების მარტივად გასაყიდად

        • როგორ დავზოგოთ დრო და გავყიდოთ დისტანციურად


         
  • II შეხვედრა
      •  

        • სხვადასხვა პერიოდებზე მორგებული გაყიდვების გეგმა და წლის პრიორიტეტები 

        • ვისთან უნდა ვითანამშრომლოთ აუცილებლად, რომ გავყიდოთ მეტი

        • გაყიდვების დასასტიმულირებელი აქტივობების დაგეგმვა

        • საიმიჯო კომუნიკაცია


         
  • III შეხვედრა
      • • გაყიდვების „შენეული“ სტანდარტის მომზადება

        • როგორ შევარჩიოთ კარგი გაყიდვების მენეჯერი

        • გაყიდვის პროცედურა ტექნიკურად

        • საჭიროა თუ არა გაყიდვების მენეჯერის შეფასება

         


         
  • IV შეხვედრა
      • • პირველი ტექსტის მომზადება

        • რატომ უნდა შეგხვდნენ?

        • რას ამბობენ შენი პირადი ჩანაწერები?

        • რა არის შეხვედრის მიზანი?


         
      • • პირველი ზარი - 5 წამის პრინციპი

        • რას ვყიდით პირველი კონტაქტისას?

        • როგორ დავპოზიციონირდეთ პირველი ინტერაქციისას.

        • ვის ტერიტორიაზე შევხვდეთ ?

        • როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს პირველი ზარის პრიციპი.


         
      • • როგორ ვისაუბროთ ჩვენს პროდუქტზე

        • თვისებები, უპირატესობები თუ ემოციები?

        • ისტორიები ,,ბედნიერ“ კლიენტებზე

        • რა სარგებლის მოტანა შეგიძლიათ კლიენტისთვის?


         
  • V შეხვედრა
      • • როდის აღარ ხარ „დედა“ მობინადრისთვის

        • როდის უნდა დაამთავრო კომუნიკაცია არსებულ მობინადრესთან 

        • რას ვპირდებით და რას ვაბარებთ მობინადრეს

        • არსებული კლიენტების ბაზა


         
  • VI შეხვედრა
      • • როგორ ჩამოვაყალიბოთ მარკეტინგის სტრატეგია

        • როგორ წარმოვადგინოთ სამშენებლო/დეველოპერული კომპანია სოციალურ მედიაშია

        • მარკეტინგული ინსტრუმენტების გამოყენება გაყიდვების გაზრდისთვის

        • მარკეტინგის ბიუჯეტის შედგენა


         
დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, ტრენერი
სალომე ლაზიშვილი
სალომე ლაზიშვილი
პარტნიორი ტრენერი