კ. ჩალაძის 13
+995 597 951 100
კურსის ღირებულება - 990 ლარი დღგ-ს გარეშე
თანამედროვე ბიზნესში საცალო ვაჭრობის სფეროში კატეგორიის მართვა ცალკეულ ბიზნესერთეულს წარმოადგენს, რომელსაც კომპანიის ჭრილში გააჩნია სტრატეგია, მიზნები, ფინანსური გეგმები, ბრუნვა და ბიუჯეტი.
სწორედ კატეგორიის სწორი მენეჯმენტის დამსახურებით ხდება კონკრეტული პროდუქტების პოპულარიზაცია, ეფექტური შესყიდვების უზრუნველყოფა, გაზრდილი გაყიდვების მიღება და საბოლოოდ კომერციული პროცესების სწორად დაგეგმვა; ამის შედეგად აღწევს კომპანია წარმატებულ, მომგებიან და სტაბილურ შედეგებს გრძელვადიან პერსპექტივაში.
განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს შეისწავლოს კატეგორიის მენეჯმენტი ან უკვე ჩართულია კატეგორიის მენეჯმენტში, შესაბამისად უწევს კატეგორიის გეგმების გათვალისწინებით პროცესების გაწერა , პარტნიორებთან მოლაპარაკებებისთვის მომზადება, სამოქმედო გეგმის შედგენა და მიღწეული შედეგების გაზომვა.
პრაქტიკული სიტუაციების მაგალითებით განმტკიცებულ საბაზისო თეორიულ მასალას, რომელიც გულისხმობს:
შესავალი
კატეგორიის მართვის ძირითადი პროცესი
პოტენციურ პარტნიორთან მოლაპარაკებისთვის საჭირო კომერციული პირობების მიმოხილვა
პოტენციურ პარტნიორთან შეხვედრის/მოლაპარაკების შემდგომი ქცევა
მარაგების მართვისა და მერჩენაიზინგის როლი კატეგორიის ეფექტურ მართვაში
ანალიტიკური ნაწილი