გაყიდვების მენეჯმენტი 2.0

კურსის ღირებულება - 3300 ლარი დღგ-ს გარეშე.

გაყიდვების მენეჯმენტის კურსის მიზანი

თუ ამას კითხულობთ, ე.ი. გაყიდვების და მოლაპარაკებების სფეროში ხართ. ალბათ, თქვენი პირადი გამოცდილებით ან სხვადასხვა პროფესიული კურსებითაც არაერთი სტრატეგია თუ ტექნიკა გაქვთ, რომელსაც თქვენს საქმიანობაში იყენებთ.


მაშინ, რატომ უნდა გაიაროთ ეს კურსი?

ამ კურსის მიზანია, გაყიდვების და მოლაპარაკებების პროცესს სხვა პერსპექტივიდან, შემოქმედებითი მდგომარეობიდან შევხედოთ. გარდა პრაქტიკული და სასარგებლო სტრატეგიებისა თუ ტექნიკებისა, რომლებიც არამარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოს რეალობაში არის ადაპტირებული, კურსის განმავლობაში ერთად აღმოვაჩენთ იმ მდგომარეობას, რომელიც გაყიდვების პროცესის გრძელვადიან წარმატებებას განაპირობებს, მოლაპარაკების ყველა მხარისთვის ღირებულების შექმნის გზით

კურსის მთავარი სარგებელი

გაყიდვების მენეჯმენტის 2.0 გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ:

• შექმნათ თქვენს კომპანიაზე მორგებული გაყიდვების სტრატეგია, რომელიც თქვენი და თქვენი გუნდისთვის წარმატებული საქმიანობის წინაპირობა იქნება.

• ნებისმიერი მოლაპარაკების პროცესში იპოვოთ ის შინაგანი მდგომარეობა, რომელიც საშუალებას მოგცემთ მაქსიმალური სარგებელი შექმნათ მოლაპარაკების ყველა მხარისათვის.

• თქვენი მოლაპარაკებებისა და გაყიდვების პროცესი იყოს ნაკლებად სტრესული, ხოლო შედეგი - გრძელვადიანი და მდგრადი.

• დაეხმაროთ თქვენი გაყიდვების გუნდის თითოეულ წევრს სრული პოტენციალის გამოყენებაში საერთო მიზნის მისაღწევად.

მონაწილეობა

კურსი განკუთვლია მათთვის, ვისაც უშუალოდ უწევს გაყიდვების გუნდის, კორპორაციული გაყიდვების და რთული მოლაპარაკებების მართვა, რომელიც ხშირ შემთხვევაში გრძელვადიან შედეგზე არის ორიენტირებული და საბოლოო შედეგის მისაღებად დიდ დროსა და ენერგიას მოითხოვს. ასევე კომპანიების CEO-ები და ლიდერები, რომლებიც არიან პასუხისმგებლები ახალი კლიენტების მოზიდვისა და გარე მოლაპარაკებების პროცესზე.
 

კურსის ორგანიზატორები:

საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტი

2016 წელს დავით ჩიკვაიძემ „საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტი“ დააფუძნა, რომელიც გაყიდვების მიმართულებით ტრენინგ და საკონსულტაციო მომსახურებას, სასწავლო კურსებს სთავაზობს მსურველებს. „საერთაშორისო გაყიდვების ინსტიტუტის“ კურსები შედგენილია კონკრეტულ პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე და მორგებულია ქართულ ბაზარზე.

 

ლეო ინსტიტუტი

უკვე 40 წელია რაც მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში თვითგანვითარების სემინარებს ატარებს ლეო მეთოდოლოგიის მიხედვით. მეთოდოლოგიის ავტორებმა სამი კოენმა და მისი მეუღლემ, ქლერ ნუერმა ათასობით ადამიანს გაუზიარეს, თუ როგორ შეუძლიათ შეცვალონ მენტალური მოდელები, ქცევები და სტერეოტიპები, რათა შეექმნათ ჯანსაღი, პროდუქტიული პროფესიული თუ პირადი ცხოვრება. ორგანიზაციული ტრანსფორმაციის მხრივ ლეო ინსტიტუტს ნამუშევარი აქვს ისეთეთებთან, როგორებიც არიან NASA, Shell, VISA და ა.შ.

ამ კურსის ფარგლებში ლეო ინსტიტუტის ქოუჩების გუნდი გაგიძღვებათ პიროვნული შესაძლებლობების აღმოჩენის გზაზე, რომელიც თქვენი გაყიდვებისა და მოლაპარაკებების პროცესს უფრო წარმატებულს, მდგრადს და ნაკლებად სტრესულს გახდის.

  • I-II შეხვედრა
        • ვნახავთ როგორ მუშაობს ინდივიდუალური არაცნობიერი მექანიზმი და რა გავლენა აქვს მას ჩვენს შესაძლებლობებზე სამუშაო პროცესში;
        • რა კავშირი აქვს შიშსა და სიხარბეს ჩვენს ბიოლოგიასთან და ტვინის ფუნქციონირებასთან;
        • ეგოს რა ნაწილები გვიშლის ხელს, რომ შემოქმედებით მდგომარეობაში ვაწარმოოთ გაყიდვების თუ მსგავსი ტიპის მოლაპარაკებები;
        • რა სხვაობაა ორ მდგომარეობას შორის, სადაც ჩვენი შინაგანი განზრახვა ერთ შემთხვევაში მიმართულია საერთო ინტერესებისკენ და საერთო ღირებულების შექმნისკენ და მეორე შემთხვევაში გამარჯვებისკენ, მოლაპარაკების მოგებისკენ და მეორე მხარის დამაცხებისკენ;
        • თურმე რას ნიშნავს მოსმენა - ეს უნიკალური სავარჯიშო, რომელიც ლეოს სემინარების ნაწილია სრულიად ახალ განზომილებას ხსნის მოსმენის და სიტყვების მიღმა ადამიანის საჭიროებების, გრძნობების, წუხილის და სურვილის დანახვის შესაძლებლობას იძლევა.
        • ბევრი პრაქტიკა - რთული მოლაპარაკებების წარმოების და ამ დროს როგორ დავრჩეთ ჩვენს შემოქმედებით მიზანთან და არ შევწყვიტოთ პროცესი ან არ გადავიდეთ ბრძოლის რეჟიმში როცა გვეუბნებიან უარს, გვეკითხებიან რთულ შეკითხვებს, ან გვეჩვენება, რომ საკმარისად კარგები არ ვართ, რომ არ გამოგვივა, რომ ჯობია დავნებდეთ - როგორ დავრჩეთ მეორე მხარესთან ერთად საუკეთესო გამოსავლის, შეთავაზების, ღირებულების ძიების პროცესში.
        • როგორ ვიმოქმედოთ ჩვენი უსაზღვრო შესაძლებლობებიდან და როგორ გავხდეთ რეალური კონტრიბუცია კლიენტებისთვის, თანამშრომლებისთვის, პარტნიორებისთვის, ორგანიზაციისთვის, საზოგადოებისთვის...
  • III შეხვედრა
        • რატომ ხდება, რომ პირველი პოზიტიური მოლაპარაკების შემდეგ ზოგიერთი დამკვეთი კავშირზე აღარ გამოდის, ჩვენ კი - დემოტივირებულები ვხდებით.
        • როგორ გავხადოთ პირველი კომუნიკაცია ნაკლებად სტრესული და შედეგიანი?
        • როგორ იღებს ტვინი გადაწყვეტილებებს, როდესაც შეთავაზებაზე ვსაუბრობთ - რაზე ჯობია, ვისაუბროთ და რაზე საუბარი გადავდოთ სამომავლოდ?
        • რას ნიშნავს „შავი გედის მეთოდოლოგია“. როგორ მოვიქცეთ, როდესაც გვესმის ფრაზა „მოვიფიქრებ და დაგიკავშირდებით“.
        • „5+50+100-ის პრინციპი“  Networking-ში - როგორ შევქმნათ ჩვენი სანაცნობო ქსელის სტრატეგია და გავხდეთ ადამიანებს შორის მთავარი მაკავშირებლები?
        • რატომ არის მნიშვნელოვანი პრეზენტაციის ჩანაცვლება კარგი ისტორიით და როგორ მოვყვეთ ამბები მოკლე დროში ისე, რომ ადამიანებს დავამახსოვროთ შეგრძნებები და არა პროდუქტის მახასიათებლები.
  • IV შეხვედრა
        • ვისაუბრებთ თვითმოტივაციაზე, მოტივაციის საფეხურებსა და გადაწყვეტილებების მიღების იერარქიაზე.
        • გავიგებთ, რა კავშირია დეტერმინიზმსა და თავისუფალ ნებას შორის.
დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, ტრენერი
ანდრო დგებუაძე
ანდრო დგებუაძე
პარტნიორი ტრენერი
სამი კოენი
სამი კოენი
პარტნიორი ტრენერი
ანა კოენი
ანა კოენი
პარტნიორი ტრენერი
გიორგი ბურჭულაძე
გიორგი ბურჭულაძე
პარტნიორი ტრენერი