გაყიდვები და მართვა

გაყიდვების და მოლაპარაკების პროცესის მართვა რთული და კომპლექსურია, შესაბამისად, სწორი სტრატეგიის გარეშე კონკრეტული და გრძელვადიანი შედეგების მიღება პრაქტიკულად წარმოუდგენელია. ზოგჯერ ჩვენ ვიღებთ შედეგებს, მაგრამ ეს შედეგები არასტაბილურია და მუდმივად გვიწევს ხანძრების ჩაქრობა, რასაც ხშირ შემთხვევაში მხოლოდ დროებითი ეფექტი აქვს.

გაყიდვების და მართვის კურსის მთავარი სარგებელი კონკრეტული სტრატეგიებისა და ტექნიკების შესწავლაა, რომლებიც არამარტო მსოფლიოში, არამედ საქართველოს რეალობაში არის ადაპტირებული და პრაქტიკაში გაზომვადი შედეგები მოაქვს. ტრენინგის შემდეგ თქვენ შეძლებთ თქვენს კომპანიაზე მორგებული გაყიდვების სტრატეგიის შექმნას და მოლაპარაკებებისა და გაყიდვების პროცესის წარმატებით დასრულებას. შესაბამისად, თქვენი გაყიდვები უფრო სტაბილურად გაიზრდება, ნაკლები სტრესის მომტანი იქნება ყოველი ახალი გამოწვევა გაყიდვებში და რაც მთავარია, შეძლებთ, რომ უფრო ეფექტურად მართოთ გაყიდვების გუნდი და იზრუნოთ მათი განვითარების გრძელვადიან გეგმებზე. 

ტრენინგი განკუთვნილია

მათთვის, ვისაც უშუალოდ უწევს გაყიდვების გუნდის, კორპორატიული გაყიდვებისა და რთული მოლაპარაკებების მართვა.

ტრენინგის უპირატესობები

პროგრამა შედგენილია კონკრეტულ პრაქტიკულ ქეისებზე, საერთაშორისოდ აღიარებულ მასალებზე და მორგებულია ქართულ ბაზარზე.

პრაქტიკოსი ტრენერები დაგეხმარებიან, ისწავლოთ, როგორ დაგეგმოთ, განახორციელოთ და მართოთ გაყიდვების პროცესი და მოლაპარაკებები დაწყებიდან დასრულებამდე.

პროგრამა შედგება სამი ძირითადი ბლოკისგან: დაგეგმარება, განხორციელება და ანალიზი. პრაქტიკული სავარჯიშოებისას მონაწილეებს საშუალება მიეცემათ, მიღებული ცოდნა მოარგონ რეალურ ქეისებს.

  • I შეხვედრა
        • პირველი ტექსტის მომზადება
        • რატომ უნდა შეგხვდეს?
        • რას ამბობენ შენი პირადი ჩანაწერები?
        • რა არის შეხვედრის მიზანი?
        • პირველი ზარი - 5 წამის პრინციპი
        • რას ვყიდით პირველი კონტაქტისას?
        • როგორ დავპოზიციონირდეთ პირველი ინტერაქციისას.
        • ვის ტერიტორიაზე შევხვდეთ ? 
        • როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს პირველი ზარის პრიციპი.
  • II შეხვედრა
      •  

        • ფარული ტკივილი - მოქმედების გეგმა და სტრატეგია
        • გააზრებული ტკივილი - როგორ ვიმოქმედოთ
        • ჩამოყალიბებული ხედვა - როგორ მივუდგეთ კლიენტს. 
        • როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს მზაობის სტადიების იდენტიფიცირება. 
      •  

        • პირისპირ კონტაქტის დამყარება - სხეულის ენა.
        • როგორ დავპოზიციონირდეთ პირველ წამებში
        • საუბრის გახსნა - რატომ ვაკეთებ, რასაც ვაკეთებ.
        • პირველი ,,ცდუნება“ - ,,მომიყევით თქვენი პროდუქტის შესახებ“.
      •  

        • კლიენტის სთორი - მის შესახებ.
        • რა არის კლიენტის პირადი ინტერესი?
        • საჭიროებების დადგენა - გამყიდველი როგორც ექსპერტი
        • კლიენტის შიშებისა და წუხილების დადგენა
      •  

        • როგორ ვისაუბროთ ჩვენს პროდუქტზე
        • თვისებები, უპირატესობები თუ ემოციები?
        • ისტორიები ,,ბედნიერ“ კლიენტებზე
        • რა სარგებლის მოტანა შეგიძლიათ კლიენტისათვის?
  • III შეხვედრა
      •  

        • ,,ნეთვორქი“ - როგორც ყველაზე მნიშვნელოვანი აქტივი
        • ნეთვორქის ,,ანატომია“ 
        • რას ამბობს თქვენი ნეთვორქი - თქვენზე.
        • რეპუტაციის ,,მენეჯმენტი“
        • როგორ გავაფართოვოდ ჩვენი ,,ნეთვორქი“
        • როგორ ვიზრუნოთ არსებულ ,, ნეთვორქზე“
        • როგორ შევქმნათ ერთი ნეთვორქისგან სხვა ნეთვორქები. 
  • IV შეხვედრა
  • V შეხვედრა
        • საერთაშორისო მოლაპარაკეების პრინციპები
        • რა, რის სანაცვლოდ
        • რა არის გადამწყვეტი მოლაპარაკებისას
        • როგორ ვსაუბრობთ ფასზე და პროცენტზე? 
  • VI შეხვედრა
      •  

        • ვისზე ვადელეგირებთ
        • რა შეიძლება რომ დავადელეგიროთ
        • პროცესის კონტროლი დელეგირებისას
        • შესრულებული პროექტები და უკუკავშირ
  • VII შეხვედრა
      •  ლიდერობა

        •  ევთიფრონეს დილემა
        •  წესი თუ თავისუფლება
        •  ქაოსი, მორჩილება, პროტესტი, შეგნება
        •  გმირის მოგზაურობა: მეს დაბადება, ფორმირება, ფერისცვალება
        •  დიადი ინკვიზიტორი
        •  სპექტრალური არგუმენტები
  • VIII შეხვედრა
      •  

        •  შინაგანი და გარეგანი მოტივატორიები
        •  ვინ ვარ მე
        •  თვითმოტივაცია
        •  მოტივაციის საფეხურები და გადაწყვეტილებების მიღების იერარქია
        • დეტერმინიზმი და თავისუფალი ნება. 
      •  

        •  გუნდი და სოციალური წებო
        •  ნდობის პირამიდა
        • კეთილი და ბოროტი: ზიმბარდოს ექსპერიმენტი
        •  do right things, do things right
        •  ვისწავლიდი, ვასწავლიდი
         

         


         
დავით ჩიკვაიძე
დავით ჩიკვაიძე
დამფუძნებელი, დირექტორი, ტრენერი
ანდრო დგებუაძე
ანდრო დგებუაძე
პარტნიორი ტრენერი
ეკატერინე თავთავაძე
ეკატერინე თავთავაძე
პარტნიორი ტრენერი
ლევან ახვლედიანი
ლევან ახვლედიანი
პარტნიორი ტრენერი